srocenter Can
Forum Admin
Moderatör
Center Üyesi
Bilişim Sahibi
Çevirmen
Coder
Grafiker
Guild Master
Guild Üyesi
Reklamcı
Server Sahibi
Supporter
V.i.P
- Katılım
- 18 Haz 2023
- Mesajlar
- 20,134
- Tepkime puanı
- 12
- Puanları
- 38
John Wick serisinin yönetmeni Chad Stahelski, Ghost of Tsushima filmi üzerinde çalışmaya devam ediyor. Yönetmenden iddialı açıklamalar geldi.
Stahelski, Sucker Punch’ın samuray destanının film uyarlamasına nasıl yaklaşmayı planladığını açıkladı. Yönetmen, görsel olarak harika bir yapımın yolda olduğuna işaret ediyor.
‘e konuşan Stahelski, Ghost of Tsushima’nın göz alıcı dünyasını beyaz perdeye yansıtırken beklentileri aşmayı hedeflediğini belirtti:
“Jin Sakai’nin hikayesine ve filmin gerçekte ne hakkında olduğuna gerçekten dalarsanız, Ghost of Tsushima gerçekten ilginç bir hikaye. Ve onu bu harika görsellere bağlıyorsun. Renkleri ve kompozisyonu sevdiğimi zaten John Wick filmlerinden anlayabilirsiniz. Oyunun görselleriyle yaptıklarını gerçekten denemek ve sadece yakalamakla kalmayıp aşmak benim için tamamen büyüleyici.”
Yönetmen, renk paletini zorlamanın bir yolunu bulmak istediğini de sözlerine ekledi:
“Bu, şu anda araştırdığımız ve üzerinde çalıştığımız bir şey. Mesela, renk paletini nasıl zorlayabilirsiniz? Bu dünyayı çok gerçekçi ve ayakları yere basan bir şekilde nasıl hayata geçirebilirsiniz?”
Ghost of Tsushima aynı zamanda monokrom (tek renkli) bir Kurosawa Modu da içeriyor ki, Stahelski bunu geçmişte yapmayı düşündüğünü ifade ediyor.
Bununla birlikte yönetmen, Kurosawa Modunun filmde gösterilebileceğini de öne sürüyor. Oyunun grenli siyah-beyaz filtresi hakkında, “Bu kesinlikle bir tartışma konusu.” diyor.
Stahelski’nin aklında birçok fikir var gibi görünüyor. Ghost of Tsushima filmi sınırlarını zorlamak için iyi bir fırsat olabilir.
Stahelski, Sucker Punch’ın samuray destanının film uyarlamasına nasıl yaklaşmayı planladığını açıkladı. Yönetmen, görsel olarak harika bir yapımın yolda olduğuna işaret ediyor.
‘e konuşan Stahelski, Ghost of Tsushima’nın göz alıcı dünyasını beyaz perdeye yansıtırken beklentileri aşmayı hedeflediğini belirtti:
“Jin Sakai’nin hikayesine ve filmin gerçekte ne hakkında olduğuna gerçekten dalarsanız, Ghost of Tsushima gerçekten ilginç bir hikaye. Ve onu bu harika görsellere bağlıyorsun. Renkleri ve kompozisyonu sevdiğimi zaten John Wick filmlerinden anlayabilirsiniz. Oyunun görselleriyle yaptıklarını gerçekten denemek ve sadece yakalamakla kalmayıp aşmak benim için tamamen büyüleyici.”

Yönetmen, renk paletini zorlamanın bir yolunu bulmak istediğini de sözlerine ekledi:
“Bu, şu anda araştırdığımız ve üzerinde çalıştığımız bir şey. Mesela, renk paletini nasıl zorlayabilirsiniz? Bu dünyayı çok gerçekçi ve ayakları yere basan bir şekilde nasıl hayata geçirebilirsiniz?”
Ghost of Tsushima aynı zamanda monokrom (tek renkli) bir Kurosawa Modu da içeriyor ki, Stahelski bunu geçmişte yapmayı düşündüğünü ifade ediyor.
Bununla birlikte yönetmen, Kurosawa Modunun filmde gösterilebileceğini de öne sürüyor. Oyunun grenli siyah-beyaz filtresi hakkında, “Bu kesinlikle bir tartışma konusu.” diyor.
Stahelski’nin aklında birçok fikir var gibi görünüyor. Ghost of Tsushima filmi sınırlarını zorlamak için iyi bir fırsat olabilir.